Veelgestelde vragen over schoonmaakdiensten | Frissr

Heb je een vraag over onze schoonmaakdiensten, prijzen of werkwijze? Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Zo weet je precies wat je van Frissr kunt verwachten. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op – we helpen je graag verder!
 

In welke regio is Frissr actief?

Frissr is actief in Zuid-Holland. Maar we zijn aan het uitbreiden. Met de postcodecheck weet je zeker of je van onze diensten gebruik kunt maken!

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij terugkerende schoonmaak ontvang je van ons maandelijks een factuur. Bij een eenmalige opdracht sturen we de factuur na uitvoering van de opdracht.

Ik ben het niet eens met de offerte. Wat nu?

Als je na het ontvangen van de offerte nog aanmerkingen hebt kun je ons altijd mailen of appen.

Kan ik mijn afspraak afzeggen?

Ja, als je het uiterlijk 7 dagen van tevoren doorgeeft zijn hier geen kosten aan verbonden.

Kan ik een opdracht automatisch herhalen?

Ja dat kan zeker. Maak het jezelf makkelijk!

Meer weten over Frissr? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.

Laat je gegevens achter en je hoort meteen van ons als het zover is

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.